TRABAYANDO LES PARTES DEL CUERPU.

TRABAYANDO LES PARTES DEL CUERPU.

Los escolinos de 4u. tamos trabayando les partes del cuerpu y pa ello ficimos cada grupu varies partes, colloreamos, recortamos y apegámos-y  el nome y pa finar apeguémosles nel pasiellu del colexu pa que nos seya más facilino facer alcordanza d'ello.

Hola somos el grupu de Itziar, Matías, Aida y Daniel, trabayemos en grupu pa collorear estes partesy pasémoslo perbien toos xuntos.  Ficimos les siguientes partes:
- Itzaiar: yo fici los güeyos.
- Matías: yo fici la llingua y eché un gabitu pa facer l'embiligu.
- Daniel: yo fici la ceya.
- Aida: y yo fici les rodielles y parte la llingua.

Hola, somos el grupu de Nuria, Enol, Alba, Pablo y David y vamos falavos de les partes que ficimos nos:
- Nuria: yo fici la oreya y el costazu.
- Enol: yo fici la Ñariz o les Ñaples.
- Alba: yo fici los dientes.
- David: yo fici'l banduyu.
- Pablo: y yo fici'l coldu.

Equí vos dexamos la foto:


Comentarios